Mijn Klacht:
Wij hebben al vijf weken geen reclame meer gekregen .
Ik vraag mij af of dit normaal is.
Zou het heel fijn vinden als er iets aan gedaan gaat worden.
Ik vind het niet fijn via internet te lezen , wil graag lekker in de bladen zelf neuzen.
Gewenste Oplossing:
Zou het heel fijn vinden als dit opgelost word.
Bij voorbaat dank

