Klacht: Telegraaf

Truus113 op 11 augustus 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 13 augustus 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte K. Schleich, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de verkeerde krant heeft ontvangen. Onze excuses dat de verkeerde krant is bezorgd. Wij vinden het vervelend dat u geen Telegraaf heeft ontvangen. Wij nemen direct contact...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 11 augustus 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Verkeerde krant ontvangen ( Noord Hollands dagblad ) wil graag de Telegraaf hebben

Gewenste Oplossing:

Voorlopig niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 augustus 2018 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte K. Schleich,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de verkeerde krant heeft ontvangen.

Onze excuses dat de verkeerde krant is bezorgd. Wij vinden het vervelend dat u geen Telegraaf heeft ontvangen. Wij nemen direct contact op met de bezorgdienst om te zorgen dat de bezorger dit soort fouten niet meer maakt.

Wij zullen tevens de facturatiedatum een dag opschuiven zodat u een editie van De Telegraaf op onze kosten zal ontvangen.

Mocht u nog specifieke vragen hebben over de bezorgdienst of uw abonnement, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 088 - 824 82 42.

Met vriendelijke groet,

JR - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM