Mijn Klacht:
3 weken geleden eerste klacht gemeld geen reactie en geen folders nu voor de derde keer geen folders gehad! En reactie of oplossingen komen er ook niet. Is weer heel typisch elke keer in de zomervakantie en rond de feestdagen wordt er nooit bezorgd. Gewoon belachelijk voor woorden.
Gewenste Oplossing:
Wanneer er gewoon elke week netjes de folders worden bezorgd zoals het hoort biet wanneer het de bezorger uitkomt.


