Mijn Klacht:
De laatste weken worden er twee drie pakketten per week met dezelfde folders in de brieven op de Ouverture te Eindhoven gedaan. In die pakketten zitten dan ook nog veel dubbele folders. Wij wonen in senioren appartementen en wij zijn het nu allemaal een beetje zat! Wij zitten met een hoop oud papier om op te ruimen. Dat kunnen de ouderen wel doen.
Gewenste Oplossing:
Als wij gewoon 1x de folders per week ontvangen:
Graag aktie Uwerzijds !!!!!!!!

