Mijn Klacht:
Goedenavond een paar weken terug heb ik u gemaild dat wij geen folders een tijdje hebben gekregen. Ik heb keurig van U een e-mailtje terug ontvangen dat er een nieuwe loper kwam en dat wij dan weer de spotta folders in de bus kregen. Helaas is dat 2x gebeurd en nu al 3 weken geen folders meer ontvangen. Graag hoor ik wanneer wij weer de folders in de bus krijgen.
Met vriendelijke groet
Lies Scholten
Gewenste Oplossing:
als wij de folders weer krijgen

