Mijn Klacht:
Voor de 2e achtereenvolgende keer geen folders ontvangen!
Graag reactie hoe dat komt!
Ik doe wekelijks mee met jullie enquête, maar daar komt ook niets uit!
Gewenste Oplossing:
Als ik wekelijks de folders zou ontvangen! Lijkt me logisch!

