Mijn Klacht:
Helaas daar ben ik weer na mijn vorige klacht ging het even goed nu al 2 weken niks ontvangen
Terwijl ik schuin aan de overkant voor de poes zorg komen daar elke zaterdag netjes de folders in de bus heel vreemd
Wij krijgen dus niks op dir rijtje zowel het pakket waar de dekamarkt folder inzit als het pakket waar de vomar folder inzitten ontbreken beiden
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik ook gewoon op zaterdag of zondag mijn folders kan lezen voor de aanbiedingen

