Mijn Klacht:
Ik heb kippedijen gekocht bij AH, Bonus afgelopen maandag. Ze waren tot 17 maart vers. nou laat ik het niet liggen tot de laatste dag om het te eten. Gisteren 2 kippedijetje gegeten en daarna in een bakje in alluminiumfolie verpakt in de ijskast gelegd. vanavond wilde ik dit weer eten met roerbak groente en ik wikkelde de folie eraf en er kwam een bedorven stank van af.
ik had gelukkig nog vegetarische groenteballetjes in huis die ik maar erbij heb klaargemaakt maar dat dit gebeurd bij jullie valt me toch wel tegen.
Gewenste Oplossing:
ik heb hier geen antwoord op. ben gewoon teleurgesteld....ben alleenstaand en ik had wel ziek kunnen worden.

