Mijn Klacht:
Heb het gevoel dat er veel geroddeld en gediscrimineerd wordt over me,
Krijg ook elke keer de schuld als er iets niet goed gaat op de afdeling en wordt ook aangesproken bij zijn van klanten.
Gewenste Oplossing:
Als de klant tevreden is.

