Mijn Klacht:
Maandag, ga ik voor de dagaanbieding AH Perla koffie 1 euro per pak van 250 gram. Helaas op.
Bij de ene klant wordt gezegd, de klanten stonden L voor 8.00 uur op de stoep, tegen de andere klant wordt gezegd, ze zijn niet geleverd.
Dinsdag toiletpapier in de aanbieding, dan maar vroeg naar AH, helaas aanbieding was op. ‘S-ochtends om 09.00 uur.
Gewenste Oplossing:
Was leuk geweest, als trouwe klant van AH ook van zo'n aanbieding gebruik te kunnen maken.
Ik krijg hier toch wel mijn twijfels of ik trouwe klant blijf.


