Mijn Klacht:
Twee dagen op rij kom ik, als trouwe klant, voor niets naar de winkel om gebruik te maken van de dagaanbieding. voor de tweede keer is binnen het uur de reclame uitverkocht. Wat schetst mijn verbazing, om 17.15 werd er gisteren nog vrolijk reclame gemaakt op rtlz voor de koffie die in de aanbieding zou zijn. Dat is geen dag reclame, maar dááááág reclame. Het personeel baalt en moet alle klachten aanhoren, terwijl zij er geen grip op hebben. Dit is een zeer slechte actie van AH. Ik ben dan ook behoorlijk teleurgesteld.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik minstens tot 15.00 uur gebruik kan maken van de dagaanbieding of een tegoedbon krijg.

