Mijn Klacht:
De dagaanbieding van vandaag was toiletpapier. Vanmorgen om 08.30 al uitverkocht. Echt belachelijk. Personeel van de winkel ernaast vertelde dat mensen met 6 tot 8 pakken de winkel uitkwamen. Dat zou toch niet moeten mogen! Gewoon max 2 per persoon, dan hebben anderen ook nog wat. Of is dit weer zo een actie om mensen de winkel in te krijgen? Daar lijkt het toch sterk op.
Gewenste Oplossing:
Ik wil nog gebruik kunnen maken van de actie. Ben met 2 pakken meer dan tevreden


