Mijn Klacht:
Ben al jaren klant bij AH heb ook een bonus pas en krijg elke week de nieuwsbrief. Ik vanmorgen naar AH, Nieuwstraat 370, Spijkenisse voor de Appie Days van dinsdag. Het betreft hier de EDET Ultra soft rollen voor 3.00 euro wel is waar op=op maar er was zo weinig aangeleverd dat deze aanbieding om 9 uur al was uitverkocht. Dit is niet de eerste keer dat ik voor niks naar AH ga en ben er nu helemaal klaar mee en zeker omdat bij deze aanbieding nog stond max. 6 pakken, hoezo en dan al uitverkocht zijn om 9 uur verwacht je toch dat er voorraad voldoende zal zijn.
Gewenste Oplossing:
nu effe niet


