Mijn Klacht:
Ik ben een hele goede klant van A.H maar ben nu toch heel boos op de manier waarop u met u klanten omgaat.Ik stond dinsdag. om 8.15 in de winkel voor toiletpapier van edet maar alles was op,is dit een lokkertje zodat je a.h toiletpapier maar meeneemt?
Dit ben ik niet gewend van de a.h en stelt me zeer teleur
Gewenste Oplossing:
U zou meer moeten inkopen ,en het zou u sieren als we de kans kregen alsnog van deze aanbieding gebruik te maken

