Mijn Klacht:
Deze week komt U met dagaanbiedingen. Maandag perla koffie voor 1 euro wat schets mijn verbazing aan het begin van de middag uitverkocht. Nu dinsdag toiletpapier voor 3 euro ga om 9 uur, maar al weer uitverkocht. Werd mij verteld dat er al een rij mensen voor openingstijd stonden te wachten. Dus kort na openingstijd was het al uitverkocht. Dit vind ik geen aanbiedingen meer. Vaste klanten moeten ook gebruik kunnen maken, niet iedereen is in de gelegenheid om om 8 uur voor de deur te staan. De winkels zijn immers tot 20.00 uur open, dan verwacht je toch een groot deel van de dag van deze aanbieding gebruik te kunnen maken. En als er dan maar zo weinig voorraad is waarom dan niet max. 2 per klant. Op deze mannier ga je niet met vaste klanten om.
Ik voel me bedonderd.
Gewenste Oplossing:
Veeeeeel meer voorraad of deel bonnen via de mail uit aan vaste klanten in de week voor de aanbieding of bv 2 pakken per bonuskaart.


