Mijn Klacht:
Ook in Hengelo overal de koffie op om 10 uur!! Ga de volgende keer wat zorgvuldiger te werk en geef de vaste klanten die een bonuskaart hebben de korting op de bonuskaart. Dit is toch verkapte Reclame!!
Gewenste Oplossing:
De koffie actie op de bonuskaart voor de vaste klanten en zorgen voor voldoende pakken!!


