Mijn Klacht:
Ben vanmiddag naar de winkel gegaan om 3pakken cafeïnevrije koffie,maar helaas was alles al op,schijnbaar voor de middag al,het was ook niet mogelijk een tegoedbonnetje te krijgen,dit kan anders wel altijd als iets op is uit het krantje.
Een dagactie is toch gewoon heel de dag!
Gewenste Oplossing:
Ik zie als oplossing dat er alsnog een tegoedbon gegeven wordt!

