Mijn Klacht:
Jarenlang koop ik AH Noorse Zalm filet (19,00 per kilo) uit de diepvries en altijd naar tevredenheid. De laatste 2 weken zaten er geen mooie moten in maar dubbelgeklapte staartstukken, die dus veel dunner zijn en ongeveer 9.,56 per kilo kosten.
Dat is snel verdiend, meneer AH en grove klantmisleiding, want je ziet het pas als je het hebt laten ontdooien en uit de verpakking haalt.
Gewenste Oplossing:
Als er weer mooie moten inzitten. zoals op de verpakking getoond.

