Mijn Klacht:
Wij kopen al jaren koffie bij AH. Als onze koffie in de bonus is slaan we grote voorraden in. Tot nu toe bestelden wij die voorraad bij onze plaatselijke AH vestiging, omdat ze nooit zoveel pakken op voorraad hadden. En dan duurde het een paar dagen voor ze die in huis hadden. Dus kwam het geregeld voor dat wij die koffie pas afhaalden in de week na die waarin de bonuskorting van kracht was. Maar we kochten die koffie dan natuurlijk wel voor de aanbiedingsprijs. Vroeger ging dat via een z.g. reclamecheque. Toen vorige week onze koffie weer in de bonus was dacht ik: ‘Laat ik hem eens online bestellen’. Ze rekenen daar trouwens extra kosten voor, wat in de winkel nooit gebeurde. Dat heb ik dus gedaan, maar ik was niet in de gelegenheid om mijn bestelling tijdens de bonusweek af te halen. Toen ik me de week daarna meldde bij het pickup point stond de koffie keurig klaar. Maar toen ik de rekening bekeek bleek dat ik de volle mep moest betalen. Contact opgenomen met de klantenservice. ‘Onze regel is dat de bestelling afgehaald moet worden in de week van de bonuskorting’. Volgens mij stond dat niet vermeld bij de bevestiging van mijn bestelling. Boos worden aan de telefoon hielp niet. Vandaar deze klacht over de grenzeloze gulheid van AH.
Gewenste Oplossing:
Als ze me geven waar ik recht op meen te hebben


