Mijn Klacht:
ik was mijn bonuskaart kwijt en heb een nieuwe gekregen in de winkel en heb heb geactiveerd en gekoppeld aan mijn airmiles .dus heb al die tijd boodschappen gedaan en mijn bonuskaart laten scannen.vanmiddag was ik in de winkel en wilde een hoofdkussen kopen en airmiles inleveren maar wat bleek mijn airmiles waren niet gekoppeld terwijl ik het wel had gedaan.dus ook nooit airmiles gehad voor alles wat ik heb gekocht.dus zonder kussen naar huis kan hem wel halen op mijn airmiles kaart maar wel heel erg vervelend dat ik niks opgebouwd aan airmiles.
Gewenste Oplossing:
dat mijn airmiles en bonus kaart aan elkaar gekoppeld worden

