Mijn Klacht:
het filiaal stadionplein verkoopt GEEN ah basic bier meer omdat het zwervers aantrekt ?? bij navraag bij personeel valt dat wel mee het verkocht goed ikzelf ben goed voor 3 tray’s in de week gaarne een reactie en of het noch terug komt ?? m.v.g. jos [email protected]
Gewenste Oplossing:
ik ben weer tevreden als het bier weer terug is

