Mijn Klacht:
Beste
Verleden week was ik in de winkel en moest dringend naar het toilet. Daar ik aan mijn darmen ben geopereerd kan ik dit niet ophouden. Ik ging vragen of ik naar het toilet mocht, en ze zeiden er is geen klanten toilet. Blijkbaar mag de klant wel geld binnenbrengen, maar hoort dit er niet bij!!!!!! Was in de winkel van putte Nederland. En hier in Belgie mag je wel gaan, misschien nu ook niet meer ? Daar blijven ze voor de deur staan zoals een soldaat. Men heeft nog geen privacy om rustig naar het toilet te gaan, terwijl er een refter is aan de overkant, maar mij niet gelaten dit is de laatste keer dat ik kom winkelen bij jullie!!!!!!!
Mvg Moris Sonja
Gewenste Oplossing:
lAAT DE KLANTEN NAAR HET TOILET GAAN. IK HEB AL ONDERVONDEN DAT JULLIE HEEL WANTROUWIG TEGENOVER DE KLANTEN!!!!!!!!!


