Mijn Klacht:
De koek die om het ijs zit is taai en slap, ik heb dit 2 x gemeld en kreeg als antwoord; wat vervelend maar dat komt omdat de diepvriesdeur te vaak open en dicht gaat.Geen geld terug gehad.
Toch weer 2 x geprobeerd maar helaas weer taai.
Nu maar schriftelijk dit melden en eens kijken met wat voor antwoord of oplossing u komt.
Gewenste Oplossing:
Als het hoorntje ( koek) knapperig is of mijn geld terug wAnt heb de rest van het ijs al 4 x weg


