Mijn Klacht:
Ik wil ah bedanken dat ze weer haar eigen zin doordrijft en ons ah produkt oplegt.
Het brood van Genius was goed (glutenvrij is toch al smaakloos)maar ah heeft nu zijn eigen brood.Smaakloos,het valt zo uit elkaar en duurder.Ik hoop dat het brood van Genius door een andere supermarkt opgepakt zal worden want bij ah koop ik geen brood meer
Gewenste Oplossing:
Tevreden als Geniusbrood weer terug is.Dit was echt veel beter.Het is tochallemaal al zo belachelijk duur en niet lekker

