Mijn Klacht:
Geen genus brood meer bij AH het lekkerste brood wat tot nu toe te koop was bij AH.
Je moest eens zelf moeten eten, dat wist je wat aangedaan werd.
Als het kan laat het terug komen er zijn zoveel mensen blij mee.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas bij als het in de winkel terug is

