Mijn Klacht:
Bij mijn buren worden de boodschappen bezorgd, prima, de bezorger parkeert de auto voor mijn oprit waardoor ik er niet af kan met mijn auto. In eerste instantie vraag ik gewoon of hij de auto weg wil halen omdat ik naar mijn werk moet.helaas vind de medewerker het nodig om mij grof antwoord te geven. het gaat van kwaad naar erger en uiteindelijk word de conversatie erg onvriendelijk. hij is hier voor het eerst en ik moet me niet aanstellen.
Ik ben een dame van 58 en word gewoon dis respectvol behandeld.
hij zet de auto uiteindelijk weg met de mededeling dat hij toch zo weer weg is en het de schuld is van een les auto die verderop staat.
mijn werkdag is slecht begonnen….
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag zien dat het personeel iemand vriendelijk behandeld en met respect. niet een tirade geven naar iemand die er niets aan kan doen.

