Mijn Klacht:
Als vaste klant van AH belandde ik laatst toch in een winkel van Digros.
Ik kocht daar o.a. wat voorverpakte ham. Tot mijn verbazing was de mededeling op de verpakking “hersluitbaar” géén loze kreet. Met een simpele handeling kon ik de verpakking openen en weer sluiten.
Bij de “hersluitbare” verpakkingen van AH zit ik altijd te pulken om dat irritante strookje los te krijgen. Als dat al lukt, is dat hersluitbare ook niet een echt succes.
Mijn advies: ga bij Digros even spieken en kijk hoe eenvoudig de oplossing kan zijn.
Gewenste Oplossing:
Uit het bovenstaande mag dat duidelijk zijn.

