Mijn Klacht:
Altijd uitverkocht, je moest er vroeg bij zijn om ze te kunnen ‘scoren’ , de spelt Bakkersbollen. En nu…. landelijk uit het assortiment. Alleen de afbak variant (die strak staat van de e-nummers en stoffen die niets met brood te maken hebben).
Domme zet van Albert Heijn.
Gewenste Oplossing:
Snel terug op de plank!


