Mijn Klacht:
Sinds een aantal weken is dit brood in de winkel gesneden,dus krokanter zegt de sticker op de verpakking. Het brood is er niet lekkerder op geworden en ook nog eens 20 cent duurder gemaakt. Korsten zijn erg hard en droog. Geen verbetering dus…
Moet nu op zoek naar ander brood of een andere supermarkt.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als jullie weer terug gaan naar het oude recept. En 20 cent goedkoper!


