Mijn Klacht:
ja, jullie zijn een nep bedrijf
Toen ik bij jullie werkte, was de teamleider zo’n aso, die de hele tijd tegen mij zat te schreeuwen etc, wat ik allemaal fout deed zogenaamd.
maar kijk, jullie maken zelf ook fouten
Ik kocht zo van die AH mobiel beltegoed en twee keer heb ik al gehad dat het het gewoon niet deed, dat zogenaamd mijn beltegoed op was, na de eerste keer bellen . De eerste keer kreeg ik mijn geld wel terug, want toen bleek het na uren toch wel jullie fout te zijn. Maar nu heb ik hetzelfde en hoor ik er niets meer van
ik wil mijn geld terug. Ik bedoel, dat jullie nou zo rijk zijn, over de ruggen van andermans arbeid, maar dat betekend niet dat je mensen zo kan afpersen met je nep AH mobiel service.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden, als jullie mij mijn fucking geld terug geven.

