Mijn Klacht:
AH heeft de natriumarme 40% MINDER ZOUTbecelbrood uit de schappen gehaald. Volgens mij een enorme blunder. Sinds het te verkrijgen was koop ik dit brood omdat ik een natriumarm dieet heb en het was nog lekker ook. Vraag is waarom? Er zijn al zo weinig producten voor ons met minder zout.
Gewenste Oplossing:
Hoop dat het weer snel te verkrijgen is, er zijn vast meer klachten.


