Mijn Klacht:
Deze capsules had ik pas gekocht ik dacht wel lekker de volle ( ik had altijd de krachtige ) maar hij begint even en dan stopt het er mee en dan krijg ik hem amper open of hij niet goed door prikt ik weet het niet maar ik durf deze niet meer te gebruiken, bang dat hij er mee stuk gaat .Is deze klacht bekend vind het jammer want ik hou wel van een pittig kopje koffie , de andere is ook heel lekker.
Ik hoor graag van U .
met vriendelijke groet ,
Mevr. Bot
Gewenste Oplossing:
Dat ze ook goed door prikken zo als de andere.

