Mijn Klacht:
ik kocht een luxe wrap pulled beef, maar toen ik aan het eten was had ik me hele mond vol met zand. dit was niet erg aangenaam eten, en vond het de €3,75 absoluut niet waard.
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden wanneer er geen zand meer in mijn wraps zit. als ik dit vaker ervaar dan zou ik graag mijn geld terug willen ivm leveren van slechte kwaliteit

