Mijn Klacht:
Koop een pakje l en m van 9.90 zitten er geen 35 in maar 30 in het pakje. Zo wordt het wel heeeeel duur.
Gewenste Oplossing:
Nog nooit gehad. Maar ik baal er wel van
merwe op 23 augustus 2016 over L and M in de categorie Tabaksbedrijf
Een consument heeft een klacht ingediend over het aantal sigaretten in een pakje van L and M. Volgens de klager bevat het pakje, dat 9,90 euro kost, slechts 30 sigaretten in plaats van de verwachte 35. Dit leidt tot onvrede over de prijs-kwaliteitverhouding.
Koop een pakje l en m van 9.90 zitten er geen 35 in maar 30 in het pakje. Zo wordt het wel heeeeel duur.
Nog nooit gehad. Maar ik baal er wel van
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over L and M
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over L and M nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM