Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over het bezorgen van de pakketten,
Ik heb namelijk duidelijk aangegeven dat als de bezorger mijn pakket bezorgd en ik ben niet thuis dat de bezorger het bij de buren mag afgeven.
Maar dat wordt helaas niet gedaan en heb daardoor mijn pakket nog steeds niet.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als er bij het bezorgen en verzenden van de pakketten.
Aan gegeven wordt dat ze mijn pakket mogen afgeven bij de buren dat dat ook gedaan wordt.

