Mijn Klacht:
ik heb gisteren , 24 Juni 2015, een zending ( airway bill nr 4047172942 ) ontvangen en moest 95.44 euro invoer rechten afrekenen aan de DHL bezorger ,
Mijn vorige zending had een te hoge invoer recht rekening, ( zie airway bill 2106001170) wat na verschillende telefoontjes van mij naar DHL is recht gezet , maar nu gebeurd het wéér!
De totale waarde ( invoice ) van de zending die ik gisteren ontving uit Australië is 217 australische dollars ( 149.53 euro ) en ik moest 95.44 euro afrekenen bij de koerier.
Mijn vorige zending uit Australië was voor een waarde van 188 Australische dollars ( 137.77 euro ) waarbij ik aangeslagen werd voor een te hoog invoice bedrag van 130 Euro invoer rechten , wat uit eindelijk werd recht gezet waarbij ik 46.41 euro aan de koerier heb hoeven te betalen . ( airway bill 2106001170)
Dus hoezo is het verschil nu zo groot en moet ik zo’n hoger bedrag weer afrekenen bij deze zending?
gaarne zsm antwoord.
met vr groeten, Tanja van Waning-Janssen
Gewenste Oplossing:
wanneer het bedrag aan invoer rechten eindelijk klopt !

