Mijn Klacht:
Ik hadden een bestelling geplaatst bij een groot warenhuis, die mijn klacht met respect behandelde,alleen DHL niet,die bleef beweren,zelfs
toen ik een klacht hadden in gediend dat ze het pakket WEL hadden bezorgd
het is net alsof je tegen een enorme muur praat,ze blijven niets toe geven.
Gewenste Oplossing:
Als ze gewoon hun fout toe geven,met een bosbloemen erbij.
Misschien moet DHL opgedoekt worden.

