Mijn Klacht:
Deze zaterdag zou mijn pakket bezorgd worden. De gehele dag heb ik de zending gevolgd op hun webpagina. Om 13:55 nog gebeld met de klantenservice. Antwoord was dat het pakket nog vandaag bezorgd zou worden. Om 1915 verschijnt op de website de mededeling dat de ontvanger niet thuis was. Dit is de zoveelste keer dat deze melding door DHL wordt gedaan terwijl dit niet waar is. Ik ben wederom de gehele dag thuis gebleven.
Hoe kan dit. DHL liegt.
Gewenste Oplossing:
Als het pakket z.s.m. bezorgd word.

