Klacht: artikel niet ontvangen, bcc niet bereikbaar

nynkeriemersma op 17 juni 2015 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
BCC has resolved this complaint
Klacht opgelost op 19 juni 2015
Reactie van het bedrijf:

Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook...

Bedrijf BCC
Status Opgelost
Datum 17 juni 2015

Een klant heeft een klacht ingediend bij BCC omdat een besteld senseoapparaat niet op de afgesproken leverdatum is bezorgd. Ondanks herhaaldelijke pogingen om contact op te nemen met BCC, kreeg de klant alleen een bandje te horen en kon geen hulp krijgen. De klant vraagt om een terugbetaling, aangezien het apparaat als cadeau bedoeld was voor een reis naar Kroatië.

Mijn Klacht:

het door mij bestelde senseoapparaat zou de volgende dag bezorgd worden. dit is niet gebeurd. wanneer ik bcc bel krijg ik voortdurend een bandje met de mededeling dat het erg druk is en ik later terug moet bellen. ik wil mijn geld terug, want het apparaat was bedoeld als cadeau voor mijn dochter en haar vriend in kroatië waar we over 2 dagen heen gaan, ik betwijfel of het apparaat nog op tijd bezorgd wordt en koop ergens anders een.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn geld terugkrijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 juni 2015 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.
Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:
http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service

Alle klachten die gemeld zijn door nynkeriemersma
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM