Mijn Klacht:
Heel irritant. Hele dag meerdere personen thuis geweest. In de avond kwam er melding dat er pakket bezorgd was. Er is niets ontvangen en absoluut niemand aan de deur geweest. Zie dat er meerdere mensen dit probleem hadden en dat je dan naar verzender wordt terugverwezen. Belachelijk. Fout ligt bij DHL!!!! Lekker makkelijk afschuiven.
Gewenste Oplossing:
Dat pakket zo snel mogelijk geleverd wordt. Lijkt mij logisch!!!

