Klacht: Extreem slechte service

Allergiel op 22 mei 2015 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Oxxio has resolved this complaint
Klacht opgelost op 5 juni 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Allergiel, Je geeft in je klacht aan dat je meerdere malen telefonisch contact met onze klantenservice hebt gehad alvorens er adequaat op je klacht is gereageerd. Wij begrijpen dat het vervelend voor je is en wij bieden je hiervoor...

Bedrijf Oxxio
Status Opgelost
Datum 22 mei 2015

Een klant van Oxxio heeft ernstige klachten over de service van het bedrijf, nadat hij een jaarafrekening ontving met fouten. Na meerdere telefoongesprekken, waarin hij aanvankelijk niet serieus werd genomen, werd uiteindelijk erkend dat Oxxio zelf een fout had gemaakt, wat resulteerde in een terugbetaling van 700 euro. De klant uit zijn bezorgdheid over de manier waarop andere klanten mogelijk behandeld worden.

Mijn Klacht:

Gelukkig ben ik overgestapt naar een andere leverancier omdat oxxio te duur is! Nu heb ik een jaarafrekening gekregen waar grove fouten zijn gemaakt. Toen ik heb gebeld vertelde ze me dat het lastig was en moeilijk te begrijpen maar dat het wel klopte. Ze konden me het alleen niet uitleggen! Uiteindelijk heb ik 3x gebeld, 2x werd me verteld dat ik te dom was om het te begrijpen en ze niets voor me konden dien, de 3e keer zagen ze in dat ze zelf fout zaten en heb ik 700 euro terug gekregen op mijn rekening. Ik vind het bijzonder lomp en vervelend gezien ik zeker weet dat de 80% van de mensen niet eens een 2e (laat staan3e) keer belt! Ik ben benieuwd of ze zo vaker geld proberen te stelen!

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een uitleg willen hebben hoe zoiets doms kan gebeuren en vooral hoe ze ervoor gaan zorgen dat het in de toekomst niet nogmaals gebeurd! Ik neem aan dat een jaar factuur een automatisch bericht is in plaats van een handmatig documentje waar het om veel geld gaat?! Graag reactie hoe dit in de toekomst nooit
weer kan gebeuren

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 05 juni 2015 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Allergiel,

Je geeft in je klacht aan dat je meerdere malen telefonisch contact met onze klantenservice hebt gehad alvorens er adequaat op je klacht is gereageerd. Wij begrijpen dat het vervelend voor je is en wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

Je geeft ook aan dat je klacht uiteindelijk wel is opgelost en dat de nota is gecorrigeerd. Wij gaan er dan ook van uit dat dat onderdeel van je klacht correct met je is afgewikkeld. Je geeft eveneens aan dat je inmiddels al bent overgestapt naar een andere leverancier. Wij vinden dit wel heel jammer, maar wij respecteren je keuze.

Met vriendelijke groet,

Tess
Oxxio Nederland bv

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij geschillen met uw energieleverancier kunt u naar de Geschillencommissie Energie. Leveranciers mogen geen onredelijke opzegboetes rekenen en moeten transparant zijn over tarieven.

Bron: ACM / Geschillencommissie Energie