Mijn Klacht:
ik heb een pakket laten verzenden , 4 tuinlampen dik glas welke goed verpakt zaten in bubbelflie in een grote bananendoos! zijn niet met de grootste zorg behandeld – alles kapot! terwijl ze zeer zorgvuldig veakt waren! RaRa hoe kan dit!
Geen DHL meer dus!
Gewenste Oplossing:
als de beperkte schade a 30 euro vergoed wordt!

