Mijn Klacht:
09 oktober hebben we een abonnement verlegt (via telefoon) bij Vodafone. We hebben netjes twee nieuwe toestellen gekregen 10 oktober (Samsung Galaxy S5). Na 1 week werd de beeldscherm van 1 van de toestellen zwart. Na de winkel in Apeldoorn geweest: advies – stuur maar terug, toestel werkt wel, beeldscherm is kapot. Toestel 18 oktober terug gestuurd met aangetekend brief. Volgens Track en Trace was de toestel 21 oktober om 14:07 bezorgt. Sinds dien weet niemand waar de toestel is. We hebben meerdere keren klantenservice gebeld. Iedere keer horen we “sorry, maar de toestel is nog niet retour”. Meerder malen een sms bericht ontvangen met dezelfde boodschap. Iedere keer bij de telefonisch gesprek wordt belooft contact op te nemen met ons. Nooit gebeurt. Dinsdag 4 november werd het ons te veel/ te lang. We willen en oplossing, we zijn boos. Nou… weer een belofte: “we starten nu een vermissing traject, geef maar ons (Vodafone) 48 uur dan is het klaar”. Gisteren waren 48 uur om…. Drie maal raden…? Niets en van niemand gehoord. O nee, wacht, jawel… weer een sms “toestel nog niet retour”. Vanavond weer gebeld naar de “klantenservice”. “Ja, mevrouw, heel vervelend, mevrouw. Maar ik heb net met mijn leidinggevende gesproken en het zal nog van 5 tot 10 werkdagen duren…” Ik vraag om een datum. “Uiterlijk 14 november”. Het is dan bijna 1 maand NA dat we de toestel terug gestuurd hadden… Voor mij betreft is het klaar. Ik hoef geen abonnement meer bij Vodafone. Ik heb het zat. Klantenservice die geen service biedt maar een en al lege beloftes.
Gewenste Oplossing:
Als ik morgen een nieuwe toestel krijg en mijn geld terug die ik betaald hebt. Of als ik per 10 december verlost wordt van klantONvriendelijke Vodafone (liep ons contract af).

