Mijn Klacht:
Ik heb begin oktober mijn abonnement verlengd. Vanaf toen is dit abonnement ook in gegaan waardoor ik dus ook meer moet betalen dan voorheen (terwijl mijn vorige abonnement oorspronkelijk in december verliep), nu anderhalf maand later heb ik nog steeds mijn nieuwe toestel niet ontvangen. Ik heb hier meerdere keren over gebeld maar ik krijg iedere keer iets anders te horen. Ook word ik niet op de hoogte gehouden van wat de laatst stand van zaken is. Ik heb een klacht ingediend bij Vodafone zelf, maar hier geen reactie op gehad.
Gewenste Oplossing:
Betere communicatie, als ik weet waar ik aan toe ben raak ik ook niet zo gefrustreerd! Als je eerlijk bent in je voorraad vooraf, hoeft je ook niemand teleur te stellen!
Ik wil zo snel mogelijk mijn nieuwe toestel ontvangen!

