Mijn Klacht:
Vodafone heeft in september een te hoge betaling ontvangen van ons. Vodafone kan dat kennelijk niet verwerken en stelde dat er niet betaald was. En sloot de simkaarten af van verder gebruik.
In oktober geeft Vodafone aan het contract als beëindigd te zien.
Vervolgens een nieuwe mobiele provider gezocht en wil de mobiele nummers porteren. Echter Vodafone weigert medewerking vanwege een contract???
Vodafone heeft het contract opgezegd hoe kunnen ze dan opeens weer wel een contract hebben?
Gewenste Oplossing:
Als de nummers geporteerd worden zonder problemen, vodafone zich houdt aan de eenzijdige opzegging van het contract door vodafone bekrachtigd door afsluiting van hun simkaarten en Vodafone schadeloosstelling heeft gedaan van toegebrachte schade waaronder het schrappen van de melding bij de vage debitel-club.

