Mijn Klacht:
In verband met emigratie wil ik graag mijn abonnement opzeggen bij Vodafone. Dit is bij alle andere aanbieders geen enkel probeem. Echter bij Vodafone is het enkel mogelijk om het abonnement af te kopen. Dat wil zeggen: al het abonnementsgeld in een keer voldoen. Dit vind ik geen goede oplossing. Ik ben uiteraard graag bereid om een gedeelte van het abonnementsgeld te voldoen, maar het volledige bedrag vind ik niet redelijk.
Gewenste Oplossing:
Een redelijke schikking treffen uit coulance overwegingen, in dit specifieke geval (emigratie per 01-10-2014, contract tot september 2015).

