Mijn Klacht:
Vodafonethuis,
Mijn abonnement is per 27-08-2014 beëindigd, maar u blijf maar facturen sturen.
Op 24-08-2014 heb ik nog 89,33 euro (sep.-2014) naar jullie overgemaakt en daarna de IC stopgezet.
Ik blijf facturen ontvangen, nu over oktober (Factuur 1712810 = 89,46)
In de laatste brief van 23-10-2014 heeft u het over aansluiting blokkeren en incassobureau over deze factuur.
Vind u het normaal dat mensen moeten betalen voor iets wat u niet meer levert ?
Ik heb 3x naar uw helpdesk (eerste lijn) gebeld, maar zoals gebruikelijk heb je daar niks aan, ook al waren ze het met mij eens was het advies: gewoon betalen dan krijg u het wel een keer terug met de eindafrekening, eindafrekening ? na 2 maanden.
Op factuur 1712810 staat nog een bedrag van: Gebruikskosten telefonie € 0,55 over aug., dit bedrag zal ik nu overmaken en ik verwacht binnen 15 dagen na dagtekening het door mij teveel betaalde bedrag (+/- 100 euro) op mijn rekening NL81 INGB 0004 0067 96 .
Ik ga niet met incassobureaus dreigen maar wel het zoveel mogelijk op de sociaal media delen.
J.Hagendoorn
3328PE Dordrecht.
Gewenste Oplossing:
Als vodafonethuis ons met rust laat en ons terug betaald.

