Mijn Klacht:
Ik keek gistermiddag om 16:00u op de Vodafone app en toen had ik nog 270 mb. Ik kreeg om 2100uur een sms dat ik 75% van me bundel heb verbruikt, terwijl ik in die tussentijd nauwelijks op internet heb gezeten. Kijk ik 1 seconde nadat ik dat sms’je hebt gekregen op Vodafone app heb ik 0 mb en zit ik 43 euro over me abonnement! Dit kan niet want ik heb geen 270 mb verbruikt binnen 5 uurtjes, waarbij ik niet veel op internet heb gezeten.
Gewenste Oplossing:
Ik heb ook gebeld met de klantenservice, maar die geven aan dat dit mijn eigen schuld is.
Ik vind dat ze het dataverbruik beter moeten bij houden, zodat ik weet hoeveel MB ik nog over heb.
Verder wil ik een tegemoet komen met die €43,- die er nu extra gaan bij komen. Ik vind niet dat ik die hoef te betalen, omdat ik niet wist dat ik geen data meer had.

