Mijn Klacht:
Per 17 november heb ik mijn vodafoneabonnement stopgezet, omdat ik verder wilde met simonly bij een andere provider. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice en deze hebben mij geadviseerd mijn abonnement op te laten zeggen door mijn nieuwe provider, zodat ik mijn nummer kan behouden. Nu kreeg ik vandaag de melding dat ik 100 euro boven mijn verbruiktegoed zit van internet, terwijl ik de aanbieding heb van onbeperkt internet. Vandaag de klantenservice aan de telefoon gesproken en zij vertelt me dat in de voorwaarden stond dat wanneer ik mijn abonnement opzeg de aanbieding verdwijnt. Ten eerste snap ik niet waarom de aanbieding niet doorloopt tot aan het einde van mijn contractdatum en ten tweede vind ik het niet oke dat mij hierover niks is vertelt telefonisch toen ik advies vroeg en ik hierover ook geen melding bijvoorbeeld door een sms of brief of mail heb gehad. Bij deze wil ik een klacht indienen en ik hoop dat we hier samen in goed overleg uitkomen, omdat ik niet bereid ben deze kosten te betalen. Ik vind het namelijk een erg vervelende situatie en ik was niet op de hoogte van de afspraken, waardoor ik er geen rekening mee heb kunnen houden om niet over mijn tegoed heen te gaan of met eventuele kosten die hierbij zouden komen.
Gewenste Oplossing:
Als de kosten buiten mijn bundel worden kwijtgescholden.

