Mijn Klacht:
ik heb sinds afgelopen maandag 20 okt 2014 geen bereik bij Vodafone
nu blijk dat ze problemen hebben met de kaart wissel
ben van toestel veranderd en moest een andere sim hebben
deze heb ik gehaald en is geactiveerd maar sinds de activatie geen bereik en netwerk niet vindbaar
na 6 uren te hebben gebeld met hun klantenservice werd ik van het kastje naar de muur gestuurd
het personeel daar heeft me raar behandeld en zelfs gezegd dat ik dan maar naar een andere provider moest overstappen
wel vreemd maar goed we zijn nu 3 dagen verder en ik kan nog niet bellen wat voor mijn werk grote problemen met zich mee brengt
ben uiteindelijk naar een Vodafone winkel gegaan in emmen en ze hebben me een nieuwe simkaart gegeven en plots kon ik weer bellen
maar dat was van korte duur ze hebben alles weer plat gegooid en ben weer voor niemand bereikbaar
blijkbaar hebben ze alleen maar verstand van mooie reclames maken en andere providers de grond in boren
maar al die andere providers kunnen gewoon gebruik maken van het netwerk en hebben geen problemen
de klanten service van Vodafone is waardeloos en na onze gesprekken sturen ze ook nog een mail met van als ik tevreden ben met de contactpersoon van hun klantenservice
nou nee dus waardeloos
ben nu 4 dagen niet bereikbaar en ze behandelen je als stront
maar zodra je de rekening te laat betaald gooien ze je gelijk eruit
waardeloos hoe ze met je omgaan , ben een goed betalende klant die nu zeer ontevreden is
enkel de Vodafone shop zijn normale mensen die wel proberen te helpen
Gewenste Oplossing:
dat ik weer gebruik kan maken van het netwerk waar ik elke maand veel voor betaal !!!!!!!!!

